Saturday, September 18, 2010

Kenapa saya suka program GPT?


salam, seperti yg saya katakan di atas, saya suka program GPT iaitu Get-Paid-To, ini kerana program ini adalah percuma a.k.a FREE, selain dapat hadiah/free gift, saya juga dapat sedikit duit poket daripadanya..jumlahnya tidak la banyak, tapi boleh la, sekurang-kurangnya saya dapat gak cash..nak tgk buktinya? saya attachkan gambar di bawah, ayuh sila la tgk :)



Payment di atas saya dapat selepas beberapa minit request di GPT GamingLagoon

Saya request gak beberapa cashout di GPT GreedyClicks dan GetPaidTo, tapi amaunnyer sikit jea..hanya USD0.02 dan USD0.03 sajer..hehe

Untuk sesiapa individu yang berminat dan hendak mencuba program GPT nih, sila la berkunjung ke laman web GPT MALAYSIA bagi mengetahui cara-cara mendaftar dan complete OFFER..terima kasih dan jumpa lagi...