Saturday, December 18, 2010

Hari Ahad ke JPN

Pandangan bahagian dalam bangunan JPN di Putrajaya..besar btoll

Hari ini saya ke JPN Putrajaya untuk menemani ayah saya membuat IC baru, sebelum pergi saya sempat bukak gugel maps untuk mengetahui lokasi dan jarak dari rumah saya ke Putrajaya..

sesampainya saya di sana, tgk2 xda org sangat sebab arini adalah hari cuti umum..tapi JPN disini buka dari pukul 9 pagi hingga ke 2 ptg..so xda la ramai org sgt, alang-alang dah sampai sini, saya pun teringin nak bwat IC sebab gambar pada IC saya ditangkap masa saya SPM, so dah tentu la byk perubahan seperti misai dan janggut yg dah sememangnya berubah..

so, saya ambil no. dan pegi daftar di kaunter dan tangkap gambar, nahh, xsampai 10 minit..seronok saya dibuatnya, walaupun kena byr RM10, (xda la byk mana)..tapi saya puas hati la..maybe isnin or selasa IC siap...huhu, xsaba nak dpt IC baru..hehe