Tuesday, August 14, 2018

Wajah baru

Setelah sekian lama blog ni tak berubah wajah..akhirnya harini aku decide untuk tukar imej blog aku nih..waktu senggang sewaktu kerja aku gunakan untuk tukar theme blog ni..

Sambil-sambil update blog ni, aku sempat usha beberapa blog lama yang dulu famous seantero Malaysia..lama dah rupanya dorang tak update..last update adalah pada tahun 2011,2014,2016..mungkin kewujudan apps seperti instagram dan facebook mengubah attitude orang untuk lebih nak update kehidupan mereka di apps terbabit..

Theme blog aku yang lama..dia punya kelebaran tu tak boleh lebar lagi..tu sebab utama aku tukar theme blog ni..

Rindu zaman-zaman dulu bila semua orang ada blog sendiri..semua hendak di update..kalau boleh setiap hari post di blog apa yang mereka buat..Selain tu best juga baca kisah kehidupan kawan-kawan kita di blog, ada yang boleh dibuat tauladan dan pengalaman..

Bagi aku, update blog ni ikut mood..macam bulan 8 ni la, ada mood nak update blog, aku skali transformasi semua..susah nnt kalau mood berubah, tros blog ni terbiar je..