Showing posts with label 4wd. Show all posts
Showing posts with label 4wd. Show all posts

Saturday, November 30, 2013

Gokey Mini 4WD Spin Cobra

Salam all,

nak citer keter mini 4wd aku yang baru, namanya SPIN COBRA dari brand GOKEY....model ni model lama xsama cam model yang dikeluarkan gokey sekarang..model sekarang kurang berkualiti sikit berbanding keluaran gokey yang dulu..

Brand gokey dulu kualiti kotak, lukisan depan agak cantik berbanding box mini 4wd keluaran gokey yang terbaru..beratnya pun kita leh beza, keluaran dulu agak berat berbanding keluaran sekarang, mungkin disebabkan kualiti plastik dan tayar. Keluaran dulu guna tayar getah warna itam tu, manakala keluaran sekarang guna tayar span.

meh usha gambar dulu..










Proto Saber JB AULDEY

Proto Saber JB mini 4wd daripada brand AULDEY..brand yang terbaik selepas TAMIYA..









Monday, June 10, 2013

AULDEY Shadow Breaker Z-3




AULDEY 4WD Brocken Gigant







Kereta kecik ni dah jadi cam mainan rasmi aku dari kecik lagi..ingat dulu terpaksa pecah duit tabung untuk beli tamiya pertama aku yang berharga RM31, nama tamiya pertama aku adalah 'tridagger X'..masa kecik dulu RM31 bagaikan RM3100 sekarang..nak dapatkan kena kumpul duit belanja makan selama sebulan..

sampai sekarang aku tak leh lupakan minat nih..still beli lagi, skarang dah kurang glamour dah kereta ni sebab xda kartun 'Dash Yonkuro'..kalo ada mau femes balik keter 4WD nih..