Showing posts with label gpt. Show all posts
Showing posts with label gpt. Show all posts

Friday, April 1, 2011

pembayaran terbaru dari program GPT

Salam,
2-3 hari ni saya dapat sedikit 'insentif' dari refferal saya di proram GPT, mereka begitu rajin meng'complete'kan offer di site2 GPT, so dengan itu saya pun dpt tempiasnya, 20% daripada upah yang dorang dapat..Alhamdulillah, rezeki namanya tu, walaupun sikit..tapi dwet gak tu kan..nah, payment proof di bawah nih..

Untuk lebih info tentang program GPT, leh usha http://www.gptmalaysia.blogspot.com/

Friday, June 25, 2010

2nd prize received from CashLagoon

Lama rasanya x tulis apa2 di dalam blog ini, semenjak cuti sem sebulan nih..
semua jadi malas..so update terbaru adalah semalam aku received 2nd prize yg direquest 2 Jun aritu..

aku request satu laser pointer sebanyak 1.62 point..

aku received semalam 24 Jun 2010, so menda ni ambil masa 22 ari utk sampai ke umah aku..ni buktinya :

Lampu LED ni ada 2, 1 cerah dan 1 laser merah..menggunakan bateri saiz LR41
sebanyak 3 biji..

Sesapa nak join gpt ni dan nak tau cara2 nya leh ke : http://gptmalaysia.blogspot.com
Salamz :)