Showing posts with label tahun baru. Show all posts
Showing posts with label tahun baru. Show all posts

Friday, January 25, 2019

Selamat tahun baru 2019


Selamat tahun baru 2019..

agak janggal sebab aku ucapkan pada tarikh 25 Januari..sepatutnya di ucapkan pada 1 @ 2 Januari..

apa boleh buat, tanggungjawab aku dah bertambah..so lepas ni semakin sibuk nak membahagikan masa dengan dunia online dan keluarga/kerja..

setiap orang ada 24 jam kan..

so kena la pandai bahagi-bahagikan masa..aku menulis ni pun time anak tengah menyusu..kalau dia bangun, kena layan dia plak..huhu

ok la guys, nak mandi..salam

Thursday, January 1, 2015

Selamat tahun baru 2015!



2014 sepintas lalu meninggalkan kita..
begitu pantas ianya berlalu..
Selamat datang 2015..