Monday, March 8, 2010

Setiap hari adalah hari kerja...

salam all,

bagi aku x kira cuti pertengahan sem ke, cuti deepavali ker, aku suka bwat something..

so, tiap2 ari aku akan on internet dan post msg kat forum, bidding item kat lelong.com.my, main fesbuk sat, update blog ni dan blog berita harian online, click advertisement PTC dan GPT ..

salah satu sebab ngaper aku ari2 klik adverd program GPT, sbb dpt prize~!!, atas ni salah satu prize yg aku dpt dari GPT Dragondough, dia anta pkai pos..menda tu card reader..

lpas abeh dunia internet nih, aku cari keja lain lak..cuci akuarium ke, basuh moto, defragment laptop, join contest kat majalah maskulin, KLIK dan Gempak..ada jer keja aku tiap2 ari..jarang dah aku dpt tgk movie depan pc berjam-jam, shopping ke..kat otak aku kata ada je keja yg lom setel lagi...

Utk pengetahuan semua, aku masih study lagi di KTMP, amek balik diploma pasal dpt SPA aritu, aku amek kos diploma teknologi makmal perubatan, abeh jun 2012..tapi ok la tiap2 bulan elaun RM600+..kira pendapatan tetap tiap2 bulan dah ada, cuma kena rajin cari side income jea..


kehidupan di KTMP..agak penat sbb waktu study 8pg - 5 ptg tiap isnin hingga jumaat..tapi it's fun sbb pembelajarannya x berat sgt..

skarang ni aku sem 2, ngah abeh kan cuti pertengahan semester..22 march ni ujian formatif lak, wish me luck..salam all