Friday, October 15, 2010

Hadiah dari Maskulin

Salam all,
arini terkejut gak saya bila saya bukak peti pos di bawah flat, saya terlihat satu bungkusan yg agak besar kat dalam peti pos tu, haha, bayangkan kesukaran posmen tu nak masukkan bungkusan tu dalam mulut peti pos yang kecik tu....

bila saya tgk saya perasan yg bungkusan tu datangnya dari Karangkraf, bila saya rasa ianya seperti t-shirt....so saya bajet t-shirt la, then bila saya bukak baru saya tau yg hadiah tu rupanya sehelai tuala kecil yg ada tulisan "The Karate Kid"...

cantik gak, mana nak dapat item2 sebegini, mana ada jual kat kedai....terima kasih kat Majalah Maskulin sbb bagi saya adiah nih, huhu, next time saya hantar lagi borang contest erk....tungguuuuuu

Hadiah dari majalah Maskulin, contest "The Karate Kid", thanks Maskulin dan Karangkraf!