Tuesday, November 8, 2011

Exam Over!


Huhu, just nak berkongsi kegembiraan disini, exam saya baru je tamat! Yeah..lega rasanya..sejak praktikal banyak btol kena bwat..sejak naik dari cuti raya aritu, bermula dengan buku amali, buku log, esaimen dan akhir sekali exam..jenuh sebenarnya hidup sebagai student..

Sebab fokus kat exam, saya abaikan sket aktiviti di alam maya nih..Huhu, blog ni pun dah berzaman x update..Mula2 lepas lepas exam aritu, surf forum WangCyber dan terbaca contest yang dianjur oleh bro Amirul Mukmin, nampak cam best, so saya pun join la, masa terluang pun banyak skarang nih..

Sesapa yang berminat nak join leh baca dulu maklumat di SINI , sesapa yang ada FB tu yang bermurah ati nak support saya leh LIKE pic yang saya hantar di SINI , pastikan login ke akaun FB anda terlebih dahulu yea..thanks banyak-banyak :)