Thursday, May 27, 2010

Happy Holiday~!!!

Semalam bermula la cuti semester..haha, best2..tapi minggu depan dah kena practical seminggu...then kena balik kg sepupu kawen..cuti pun byk program nak kena sertai..by the way nak kongsi kegembiraan sikit ngan korang semua..

Semalam selepas aku balik dari asrama ke rumah, aku nampak 2 item berbalut kat atas meja aku..1) payung maxis broadband 2) USB Bluetooth Dongle..aku dapat item2 ni semua dari internet..haha, exactly senang sebenarnya nak dpt menda2 free kat internet kalo kita tau 'cara' atau 'lobang'..


Payung ni aku dapat lepas update profile maxis broadband aku, 1st gift dapat lepas 2 thn subscribe maxis broadband..huhu

Yang ni plak, dapat dari GPT Program GetpaidTo.com..Gift 2nd request dari Getpaidto.com..huhu, aku tgk kat lelong.com.my harganya dalam RM20, tapi aku dapat free jea... :)