Thursday, December 9, 2010

Payment terpantas dari microWorkers!

salam all,

wow, itu yg saya mampu katakan selepas tgk email saya malam nih bertajuk "microWorkers Payment"..

biar betik sebab saya baru request payment pagi tadi, malam dah masuk?? selalunya dia ambil masa 2-3 hari utk payment masuk ke akaun PayPal saya (kalo saya request pagi tadi - 9 DEC 2010 - khamis, so biasanya mW ambil masa 2-3 hari bekerja utk setelkan payment dan saya bajet payment akan masuk ke PayPal saya pada 13 DEC 2010 bersamaan hari Isnin)..ni sebaliknya, payment dalam masa kurang 24 jam! wow, begitu pantas microWorkers membayar..saya pun terkejut..

sebagai bukti pembayaran ke-6 saya daripada microWorkers, sila lihat gambar di bawah (klik gambar untuk besarkan) :

bagi sesiapa berminat nak mengetahui bagaimana saya menjana wang melalui microWorkers, boleh KLIK SINI