Thursday, September 28, 2023

Sebulan tidak post content di Youtube


Ya, hampir sebulan aku tak post video di Youtube. Memang bz gile la kehidupan aku ni.. Balik je lepas bercuti di Melaka selama 4 hari 3 malam aritu, jadual aku jadi packed gile. Aritu baru la mari mood lepas post video "short" labah-labah kat cermin kete aku..baru la kerajinan tu datang balik.

Aku menulis ni pun kat tempat kerja. Ada masa sample tak banyak, aku start tulis apa yang aku nak tulis. Kat rumah tak boleh sebab anak2 aku ada je mangacau..selain tu ada je nak dikemaskan kat rumah tu..iron baju kerja, basuh baju yang bertimbun-timbun tu, sapu sampah, buang sampah, beli keperluan rumah dan anak-anak..

Peringatan la untuk si bujang-bujang di luar sana nun..hidup bujang anda masih lagi banyak masa, anda dah kawen pun sama, tapi bila dah ada anak..maka masa anda pun semakin berkurangan untuk melakukan hobi, keluar memancing, main playstation, main game kat cyber cafe, main dota..haishhh, itu la kehidupan sebenarnya..dugaan sewaktu kita nak meneruskan kehidupan kita..samada anda nak stay di kehidupan lama, atau ikut flow kehidupan biasa..

Okay la, lagi sejam nak habis kerja..kul 9 malam, masa untuk kemas2 meja dan habiskan sample2 yang baru sampai..sehingga kita jumpa lagi, salam