Wednesday, June 13, 2012

Hadiah dari Karangkraf

Salam,

Bawah ni ada photo hadiah contest dari Karangkraf yang paling latest dapat, exactly kontest tu berlangsung dalam Disember 2011, tapi maybe pemprosesan hadiah dari pihak penaja, tu yg antor lambat skit tu..by the way thanks to Karangkraf sudi pilih saya sebagai pemenang..Usaha, usaha dan usaha, tu je saya nak cakap kepada anda semua yang suka join contest/peraduan nih..

JANGAN PUTUS ASA k?

Kotak ni besar la gak, di hantar guna Pos Malaysia..



Dalam kotak besar di atas adalah menda ni..

Barangan-barangan dari filem Alvin & The Chipmunks, ada beg sandang, patung, bekas pensil, pen, sticker..
Untuk, makluman semua, saya memang suka join contest-contest nih, sejak dari sekolah menengah lagi, dan Alhamdulillah la, orang kata kalo kita rajin berusaha, pasti ada hasilnya..ada la dapat sikit-sikit hadiah, Insyaallah saya akan still join mana-mana contest selagi mampu berbuat demikian,

kepada sesiapa nak tips camner nak senang dapat hadiah dari contest, email je saya k? Syedzack[at]gmail.com, saya sedia membantu :)