Saturday, June 23, 2012

Sewa refferal di Neobux TIDAK BERBALOI!!



Salam all, bagi yang dah tau pe Neobux tu, saya nak citer skit pengalaman saya beberapa bulan yang lepas di mana saya telah menyewa beberapa puluh refferal di Neobux. Hajat dihati saya untuk mencuba. Dengan duit di Alertpay ada beberapa puluh USD, saya mencuba nak tengok sejauh mana bagusnya sewa refferal di Neobux.

Setelah beberapa hari sewa, nampak cam income semakin hari semakin banyak..tapi sememangnya 'ku sangka panas hingga ke petang rupanya hujan di tengah hari'. Mengikut pendapat beberapa orang, refferal di Neobux ni hanyalah ROBOT dan bukan manusia. Dari statistik refferal, dapat saya simpulkan yang mereka ni klik memang TAK KONSISTEN! Arini klik, 2-3 hari lepas tu baru klik balik..x berbaloi betul kita sewa dorang.

Setelah tengok baki earning saya semakin hari semakin sikit, dan baki tersebut tak cukup untuk 'recycle' mereka kembali, saya STOP pakai rented refferal, percayalah kawan-kawan, MEMANG TAK BERBALOI! MERUGIKAN je..baik kita cari direct refferal je la..dah xpayah risau pasal tarikh expiry date untuk me'recycle' mereka..